7 Temmuz 2010 Çarşamba

Yann Arthus-Bertrand, insanların içinden dünyayı geziyor

13. Adam: "Tekerlekli sandalyede 7. yılımı dolduruyorken; sandalye üzerinde yaptıklarımın, sandalyede oturmuyorken yaptıklarımdan çok daha fazla olduğunu fark ediyorum. Pek çok insanın bunları yapamayacağımı söylemesinin üzerine; hala sörf yapıyorum, yelkenle dünyayı geziyorum, serbest dalış yapıyorum. Bu bence doğal bir şey, hayatın enerjisine bağlı olmak. Hepimiz bu gezegenin bir yerlerinde engelli bir biçimde duruyoruz. Ruhsal, fikri ya da fiziksel olarak. Benim payıma kolay olan düşmüş..."

With Yann Arthus-Bertrand around the globe, within the people
13th man: "After seven years now of being in a wheel chair, I've done more in life being in a chair than out of a chair. I still surf, I sail the world, I free dive. After many people said I couldn't do that. I think that comes with the nature, connecting with the energy of life. We're all disabled some way in this planet. Spiritually, mentally or physically... I got the easy part..."



"View subtitles" seçeneğinden Türkçe altyazıları görüntüleyebilirsiniz.
Yann Arthus-Bertrand captures fragile Earth in wide-angle Video on TED.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder